fbpx
Balul de la Castel

Balul de la Castel

Este un proiect inițiat de Fundația Serviciilor Sociale Bethany, care numără deja zece ediții de aur. Fiecare ediție a fost unică în felul ei, cu un concept nou și extrem de creativ de fiecare dată, dar având același scop: de a susține copiii și tinerii aflați în dificultate prin sprijin în educație, sprijin material și prin programe de terapie recuperatorie gratuită. 

A debutat în anul 2012, cu scopul de a invita ieșenii la un exercițiu de generozitate, într-un cadru distins și elegant. Încă de la prima ediție, restaurantul La Castel le-a fost partener și locația responsabilă de atmosfera deosebită care impresionează an de an peste 350 de personalități marcante din mediul de afaceri, cultural, medical din zona Moldovei, care participă la eveniment.  

Putem spune că Balul de la Castel este cel mai important eveniment filantropic din regiunea Moldovei, care are loc anual la Iași, cu scopul de a sprijini copiii și tinerii proveniți din medii vulnerabile. 

Ediția a X-a, anul 2023

ARTEMPORAL, cea de-a X-a ediție a evenimentului Balul de la Castel a avut loc pe 14 iunie 2023 și a reunit două concepte unice, ARTA și TIMPUL. Această ediție aniversară a celebrat cea mai prețioasă formă de artă: arta generozității 

Evenimentul i-a avut ca amfitrioni pe îndrăgiții Pavel Bartoș și Olimpia Melinte, care au întreținut atmosfera cu talentul lor bine-cunoscut. 

Corul și Orchestra Concertino din Chișinău sub bacheta orchestratorului și dirijorului Marius Hristescu a oferit un recital de poveste, care a adus multă emoție și bucurie în rândul invitaților. 

Prin intermediul licitării unor lucrări de artă și ale unor obiecte de colecție deosebite, Fundația Serviciilor Sociale Bethany atrage fonduri pentru a susține programele sociale și educaționale prin care sprijină copiii aflați în dificultate din zona Moldovei. 

Q Estetic a participat în calitate de SPONSOR SILVER la această ediție aniversară și a mai scris o filă din povestea binelui împreună cu alți oameni inimoși care s-au alăturat evenimentului caritabil Balul de la Castel.  

Ne dorim și credem că împreună putem contribui la îmbunătățirea calității vieții pentru copiii și tinerii proveniți din mediul rural, iar una dintre misiunile noastre constante este implicarea în proiecte cu caracter social.

Ediția a X-a a mobilizat, în seara de 14 iunie, suma de 159.475 euro în sprijinul copiilor și tinerilor susținuți de Fundația Serviciilor Sociale Bethany.

Ne bucurăm că am reușit trei ediții consecutive să fim parteneri ai faptelor bune pentru Fundația Serviciilor Sociale Bethany. Povestea continuă. 

Ediția a IX-a, anul 2022

Tema acestei ediții, numită REVERDERIA, a fost inspirată de forța naturii, de începuturile ei perene și neîndoielnice și a fost marcată prin culoarea verde, tocmai pentru a evidenția puterea de a o lua de la capăt, indiferent de obstacole și de opriri. 

A fost o ediție specială și prin prisma faptului că a revenit după doi ani de pauză, o pauză nedorită, care a survenit din cauza pandemiei și a tuturor schimbărilor care au venit la pachet cu acea perioadă provocatoare.

Q Estetic a participat în calitate de SPONSOR SILVER. Pentru noi, la Q Estetic, echipa este esențială și reprezintă nucleul firmei, fără de care nu am putea exista. Tocmai de aceea ne-am bucurat să fim împreună, în formulă completă, pe 9 iunie 2022 la ediția cu numărul IX a Balului. 

Așa cum ne place nouă să spunem, o dată pe an, în luna iunie, Q Estetic prinde aripi și contribuie la zborul către succes a copiilor și tinerilor din zona Moldovei, sprijiniți de Fundația Serviciilor Sociale Bethany. 

Prin ce s-a remarcat această ediție?

Nu a lipsit Licitația caritabilă, instrumentul principal utilizat în cadrul evenimentului pentru a strânge fondurile necesare sprjinirii beneficiarilor Fundației Serviciilor Sociale Bethany. 

Licitația a reunit opere ale unor artiști plastici de renume, precum și creațiile unor nume aflate la început de drum, dar și creații vestimentare unice, ceasuri și bijuterii aparținând unor designeri consacrați. Cu toții și-au pus operele în slujba binelui. 

Prezentatorii, Pavel Bartoș și Olimpia Melinte au impresionat prin calitățile lor de oameni ai scenei și ai microfonului și au cucerit publicul cu prezentarea lor impecabilă. 

Rezultatele muncii depuse nu au întârziat să apară căci la finalul evenimentului s-a adunat suma de 140 000 euro direcționată către proiectele de susținere a copiilor cu dizabilități din mediul rural. 

Ediția a VIII-a, anul 2019

Prețuim timpul petrecut împreună, tocmai de aceea ne este drag să participăm în echipă la evenimentele care aduc schimbări pozitive în comunitatea ieșeană. 

Cea de-a VIII-a ediție a evenimentului Balul de la Castel a fost intitulată AQUAFEERIA și a invitat membrii comunității ieșene și reprezentanții mediului de afaceri din zona Moldovei să se alăture cauzei susținute de Fundația Serviciilor Sociale Bethany. 

A fost o seară inspirată din imensitatea lumii oceanice, care ne-a purtat prin nemărginitele tărâmuri ale generozității. Un spectacol de culoare, texturi și trăiri, o furtună de emoții, care a avut ca scop conturarea unei seri în care binele să învingă. 

Amfitrionul serii a fost Pavel Bartoș, un actor talentat, care știe de fiecare dată să întrețină atmosfera cu umor și bună dispoziție. 

Invitați speciali au fost cei de la Direcția 5 care au făcut un show de excepție, demn de o seară cu încărcătură emoțională deosebită. 

Prin caracterul său caritabil, Balul de la Castel le oferă oamenilor care vor să ajute copiii aflați în dificultate, cadrul ideal pentru a dona. 

Pe 13 iunie 2019, Q Estetic s-a alăturat pentru prima dată acestui frumos proiect, în calitate de SPONSOR SILVER al evenimentului și ne bucurăm că am putut pune și noi o cărămidă la viitorul tinerilor care se confruntă cu lipsuri materiale sau cu afecțiuni medicale. 

Licitația caritabilă organizată la fiecare ediție oferă oportunitatea invitaților prezenți la eveniment să își completeze colecțiile cu lucrări de valoare ale unor artiști români recunoscuți pentru talentul lor, dar și să facă o faptă bună. Suma strânsă în urma evenimentului a fost de 120 000 euro. 

Call Now Button